SAHABAT SELAMANYA

SAHABAT SELAMANYA

Friday 24 May 2013

Under 18 Elite datang lagi!!!

piewww..tatkala kwn2 sebaya gilerkn novel,lain pulak cerita dgn aku..aku gilakan komik..tp tak smua la..sejujurnya aku tak suka la bace novel sbb panjang sgt..jenuh nk menghabiskan sebuah tu..

ade 4 koleksi yg aku tgh kumpul skg..MAID MAIDEN, UNDER 18, UNDER 18 ELITE dgn DETEKTIF CONAN EDISI KHAS..

tp kat cni aku nk ceta psl under 18 elite..for diz moment, aku baru ade jilid 1 & 2..dan setakat yg aku taw,, mmg baru ade 2 jilid pown..hehe..

rmai menyangka kalo tgk personaliti aku,,mesti dorg x expect yg aku suke bhn bacaan mcm ni..hahaha!!btw, don't judge a book by it's cover..ngee~~~

so,, kpd sesape yg nk pinjam,,silalah bertandang ke rumah..huahuahua..



yg ni jilid 1 mengisahkan Jime seorang pelajar baru kat sekolah. Dia datang dengan niat berkobar-kobar untuk tunjukkan kebolehannya... Tetiba dia bertembung dengan sorang manusia pelik bernama Fox! Pastu bila dalam kelas, Jime mula dibuli rakan sekelas... Macam dewa maut, Fox datang buat keadaan jadi haru-biru! Siapa Fox ni sebenarnya? Apa kisah silam Jime sampaikan dia bersungguh sangat nak jadi kuat?
nak tahu lebih lanjut?? bace la sndriiii!!hehe..






dlm jilid 2 ni, Jime masuk grup gengster Kason sebab dia dah tak nak kena buli lagi. Pada hari perlawanan antara grup gengster untuk ahli baru, Jime dipaksa berlawan dengan ahli grup Blacker. Barulah dia sedar dunia gengster ni bukannya hebat mana pun. Masa tu la Fox datang selamatkan keadaan! Apakah nasib bakal menimpa Jime? Mampukah Fox tumpaskan Oddy? 
yg ni pn korang kena bce sndri..hehe.. 


Sekian sahaja..berjumpa d post yang akan datang..xoxoxo.. 

2 comments:

  1. salam skang ni dah ada 4 jilid

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm..a'ah..yea awk..sy pn dh kumpul smpai 4 dh..x sbr tnggu yg ke-5..hehe..

      Delete